+ & -

ja nu har jag sett rummet, det var ju inte direkt som jag hade tänkt mig, men det hade jag inte förväntat mig riktigt heller.  Svårt att beskriva hur det ser ut, jag får fixa foto istället. Men det är iaf en fondvägg som går i rött,svart och typ silver? Sen är resten av väggarna svarta.. förutom en vägg som är för jävla hemsk enligt mig^^ Där de satt upp så de ser ut som en stockvägg...  och stockhus för övrigt är inte min grej, alls. Jag ser inte alls det där mysiga som alla ser i alla fjällstugor som är 100% byggt av trästockar, men men : )  Med lite saker som tv, gardiner osv så kanske de jämnar ut sig med den fula enligt mig " ladugårdssvägen"  :D 

Garderoben blev rosa iallfall, dock inte lika skarp rosa som jag ville ha, men de är väll en fisig sak.. så det gör inget. Den blir bra! 

Om man sitter i sängen och kollar på rummet så flyter allt ihop jättebra ändå, men står man i dörröppningen och kollar så tkr jag det ser lite kocko ut.. med en lite mer modern skarp mönstrad fondvägg, en flisig stockvägg och en helsvart målad vävvägg på andra sidan.

Var till ikea idag då, så fixade vi matta, gardiner, krukor och annat krafs.. Next up = Ny sängstomme ( tycker jag då, inte martin.. han vill hellre ha en ny stor 50 tums tv, killar ; )  . .  )

Sen ska jag dra igång och måla barnrummet, och jag hoppas jag får måla det själv.. För nu när grabbarna varit igång så är det färg lite överallt.  På tex hallgolvet där uppe, som jag slet så med att täcka när jag målade där. . typsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0