Ännu tidigare morgon

Idag gick jag upp ännu tidigare.. 08.00 faktiskt, lika bra jag börjar vänja mig nu när skolan snart drar igång.
Ringde till vårdcentralen och fick ny tid hos barnmorska, nästa gång blir den 1 oktober.

Nu ska jag käka frukost, sen ska jag ta en skön morgonpromenix och sen sola en kortis eftersom de inte blev av igår.
 senare idag ska jag klippa, klirrar alltid lika gött i kassan! 

På fredag åker jag till Arvika, för då är det hamnfesten. Fast allra viktigast är nog att jag får köra lite bil med pappa... för det är mycket behövligt.. Snart fyller man ju 18. Varje gång jag tänker på att jag måste ta körkort så fort som möjligt får jag nästan ont i magen för jag tycker det är så svårt och krångligt! Men för att de ska gå över så tänker jag såhär...

" Om Mats i en annan del av köping har körkort, så borde väll jag klara det också? : ) "


ne nu blir det gurkmacka + fil och flingor!

Kommentarer
Postat av: Emeelie

Ja om han kan så kan du :P men det kanske tar tre uppkörningar :P needaah ^^

2009-08-17 @ 10:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0