Back in sweden

Nu är jag tillbaka i kalla sverige. Det har varit en superskön vecka med sol, bad och annat skoj : )
Har varit bra väder varje dag som tur var, även tur för Elin som stekte så mycker hon kunde.. Själv var jag alltid först upp från solandet, duschade och tog en siesta. Kan va skönt det med : ) 

Sunny beach är jättemysigt men maten är skit, verkligen jättedålig : /  men men, smällar man får ta!  Mycket partajande är det såklart där nere.. o klart testade vi på utelivet också, dock inte lika mycker som alla andra ungdomar som åkter ner dit. Jag var självklart nykter, så alla gratisdrinkar och välkomsdrinkar fick gå till mina kära vänner.

Utekväll 1: Beachparty på shooters, med tacobuffe.  Det såkallade beachpartyt sög verkligen, jag kunde räkna antalet personer som var där på mina fingrar och tår kändes det som. Maten var dock bra.

Utekväll 2: Poolparty och skumparty på kung i baren.  Det här var skoj skoj. Bra folk och klart mycket mer folk. Här hade vi en riktig rolig kväll

Utekväll 3:  Pubrunda med Glade viking.  Denna kväll var både och..  den startade jättebra på själva glade viking, men resterande puber var tråkiga, dålig musik.. och folk började försvinna, även vi  = )

var i karlskoga runt 5 imorse.. Så sov någon timma sen så pallrade jag mig iväg till skolan. Efter skolan gick jag, Tilda och Ebba till stråt för att prata om praktik. Pratade med handledaren om hur jag tänkt lägga upp det och det var inga problem, än så länge går allt som planerat : )


idag går jag in i vecka 20

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0