Första dagen gjord

Hemma från första praktikdagen, fick sluta lite tidigare. Under dagen så färgade jag Matildas utväxt, blekte ett parti i håret som vi sedan gjorde klarrött, som matilda även haft tidigare för ett tag sen. Det blev finfint! Sen packade vi upp massa färger och produkter.

Ikväll ska jag åka ut till Martin..  så då får jag äntligen se sovrummet som han och adam renoverat... hm, jag är nyfiken!
Å eftersom de skulle vara en "överraskning" tills jag kom hem från bulgarien så känner jag en stor press på mig att jag MÅSTE tycka det är fint.. Så ja, vi får se vi får se ; ) Let you know later.

Min minsta lillebror har börjat skolan nu, usch vad hemskt. Han ska ju va liten och go föralltid?



Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara, känns det inte som du vill bo ihop med din kille när ni ska ha barn?

2009-08-29 @ 09:56:01
Postat av: Amanda

Har inget minne av att jag sagt att jag inte vill de, eftersom jag kommer flytta ut till honom på heltid i dec.

2009-08-29 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0