Göraalltpåendag-dag

Idag åkte jag tåg tidigt tbx till Karlskoga. Eller ja, tåg, byte, tåg, byte, buss. 

Gick sidan till skolan och pratade med mina lärare om hur vi ska lägga upp mitt kommande skolår. Kommer bli tufft,
men lärarna är hjälpsamma och det känns bra : )
 
sen gick jag och ansökte om ledighet de dagarna jag åker bort nu. 
 
efter det gick jag till syo och valde bort min individuella val kurs, Gesäll B som jag har på vårterminen.

Nu ska jag försöka få tag på min handledare på min praktikplats, för att se om jag kan lägga upp min praktik på det sätt jag tänkt mig.. Halva tis, halv ons och helfredag. De kommer då ta mig ca 9.5 vecka + ett höstlov och min praktik är klar : )
Så, vad har jag kvar att göra? Gå till apoteket och fixa järntabletter, hämta min resväska hos ragén, laga tacos med ragén, sola, packa resväska inför bulgarien, diska . . 

Hmm... jag har häcken full kan man säga : )



Här är mitt schema under höstterminen. Mitt schema under våren är oklart. Men vet iallafall att jag kommer vara ledig fredag + att de första frisörlektionerna på tisdag och onsdagmorgon är borta. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte hur ni kan ha det så jäkla slappt! Seriöst, det är extremt jämfört med många andra ju :P

2009-08-18 @ 10:31:55
Postat av: Amanda

Säg inte de.. Har en kompis som går natur, och hennes schema nu under åk 3 består av ca 2-3 lektioner om dagen.. Sen är ju våra salongstimmar längre, slutar ju faktiskt 16.00 mån tor, och går till 18.00 varje fredag. = )

2009-08-18 @ 10:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0