Som en ny människa

Nu har jag duschat och fixat och känner mig ready to go!
Om 40 minuter spelar Alice in videoland... jag och raggmunken drar på det medans madde och gänget ligger hemma hos henne och sover. Så blir det när man dricker alkohol flickor : ) 

Senare ikväll blir det 100% Backyard babies, man kan ju inte missa snygga Dregen inte ; )  Sen är det även Millencolin ikväll, inte direkt något band jag lyssnar på allt för ofta men tycker är bra, så visst ska jag dit, för känner på mig det kommer bli ett himla drag : )  

Rockig kväll!  Tummen upp !


Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi

Va dom bra?

Träffade dom här på hotellé och jag tycker nog inte han va så snygg "live", tokigt ni hade ju kunnat kommit o hängt m mig ju ;)

Ha d fint tjejen

//Karin

2009-08-05 @ 13:51:38
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0