Still waiting . .

jag och madde begav oss till skolan på schemajakt.   Men de var tydligen inte klart än. Lärarna har inte ens sett det än så det kan bli många ändringar. Men eftersom jag och Madde var så söta. Så fick vi se hur schemat är tänkt just nu . . 
Hjälpt mig dock inte så mycket på vägen, eftersom jag ksa välja bort en av de idividuella frisörkurserna... och frisörtimmarna är utslängda lite vart som helst. Så det är alltså upp till mina frisörlärare vart de lägger den kursen. Och eftersom de inte ens sett schemat än så vet ju ingen? . . . Gud vad trött jag är på att vänta.

För er alla som också väntar på scheman så kommer de inte att släppa det förrän nästa vecka.

För er i klassen kan jag meddela att våran "salongdag" kommer ligga på en torsdag igen + en sovmorgon på måndagmorgon . . som det ser ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0