Tvätta tvätta

jajjemen jag är i tvättetider. Har tvättat klart allt nu så nu hänger kläderna i torkrummet. Får se om jag vågar mig ner i min läskiga källare när det är mörkt sen . . i nödfall tar jag det imorgon = )  Min källare ser verkligen ut som den skulle vara tagen rakt ut en skräckfilm.. men luktar gott gör den. Sådär gott som det gör när man kommer in i garage, Mmmm de skulle vara något för parfymbranchen de.. " Garagedoft "  = ) 

Har ätit lite, funderar på hur jag ska spendera mina sista timmar av kvällen... En sak är säker, jag ska INTE se på Sagan om konungens återkomst. Inget fan av de filmerna..

Sovmorgon till 09.30 imorgon, härligt. 

Kommentarer
Postat av: sarah

håller med om att parfym branchen borde göra en parfym med garage doft :P

2009-08-31 @ 11:24:20
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0