Uppe tidigt

Jag är faktiskt redan vaken.. Visst, vissa har säkert suttit på jobbet i flera timmar.. men jag har ju sommarlov : )
Nu imorse ringde jag till barnmorskemottagningen på vårdcentralen. Hade blivit bedd att göra det så fort jag varit på ultraljudet på kvinnomottagningen för att få en ny barnmorsketid. Typiskt att det inte fanns några telefontider kvar idag.
Imorgon ska jag gå upp jättetidigt, så INGEN annan hinner ringa dit före mig : )

Skrev ju tidigare att jag sitter och väntar på att nya schemat ska släppas. Trodde ju att det var någonting på g där ett tag? Men ack vad fel jag hade. Tycker folket som jobbar med det där kan lägga på ett kol, jag menar hur många veckors sommarlov har inte dem haft? Så nu när de är tbx på skolan kan de väll rappa på lite?
Torsby fick sitt schema bara några veckor efter sommarlovets start, Arvika har också fått sitt..   Men det är väll klart att bara för att jag har väntat halva sommaren på att schemat ska komma så släpps de säkert 1-2 dagar innan skolstart, när jag är i bulgarien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0