Zzzz...

jag är trött efter min långa skoldag. Skulle kunna lägga mig och sova någon timma nu... Fast då somnar jag troligen inte ikväll. Har ätit lite mat och rensat ut lite lådor med massa papper och skit..  Tror 75% av allt var rena skiten som bara var att slänga..  Får börja göra lite små utrensningar och lite småplock då och då.. sen fixa lite skavanker på lägenheten, sen fram emot dec är det ju dax att göra sig av med mitt lilla råttbo = )

hade tänkt att ta mig ett träningspass på Colluseum idag, men inget av passen lockade direkt, förutom Dans Aerobic och den har redan börjat : ) Så jag drar på mig träningsskorna och går ut och tar en långpromenad istället, så får man ju lite frisk luft på köpet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0