Egen hårvård

igår hade vi egen hårvård i skolan, så jag ljusade upp mitt hår ännu lite till. Färgade utväxten på Madeleine och provade goldwells motsvarighet till magman (ljusar och och färgar in i samma) Men Madeleines hår är inte att leka med då det är kolsvart och poröst.. så ute på de mest slitna topparna tog de knappt någonting.. men i botten blev det ju iallafall ; ) 

Sen åkte jag direkt från skolan upp till sjukan, besök på förlossningen. Fick kika runt lite på förlossningssal, rum på bb, matsal osv..  Nu har ju jag varit där förut men, det är mysigt : )  Jag är fortfarande väldigt lugn och inte ett dugg nervös inför förlossningen, än så länge kanske? 

Nästa vecka blir inte kul, en riktigt provvecka, måndag kultur och stilhistoria, tisdag religion, onsdag nationella svenska skrivning, torsdag nationella muntliga

Idag ska Martin även fixa lite småsaker på min lägenhet eftersom jag ska börja lägga ner energi på att bli av med den nu, någon som intresserad?

Nu börjar min praktikhelg, fre-lör-sön. : ) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0