Fotografering

Tiden räcker inte till!! gud vad jag längtar till 22dec, jullov.
Igår kom våra kalendrar till UF-företaget iallafall, så nu kan vi sätta igång med försäljning av dem, skönt!
Idag kommer våra kära salamikorvar som vi sålt för klassen, så ska åka upp till karlstad med dem, så kommer pappa och möter mig där.. ( eftersom han sålt ca 15 av 20 på sitt jobb, tummen upp! ) .. Sen ska jag till Emelies skola, där jag ska fotas inför hennes projektarbete och sen blir det back to Karlskoga, plugga så gott det går? För imorgon är det prov på realismen..  


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket flyt m korvarna :)

Nu är det inte långt kvar du :)

Hoppas allt är ba med dig!

Kramar K

2009-12-09 @ 12:31:08
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: elin

hur gick det med fotograferingen? :)

2009-12-10 @ 12:36:33
URL: http://diffodal.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan vi inte få se en helkroppsbild :)

2009-12-10 @ 12:42:48
Postat av: kobb

22 December fyller ju även jag 20 så de kan du längta till också tkr ja ;)

2009-12-10 @ 19:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0