Lättad

Nu har jag gjort sista provet för iår, hur skönt som helst. Nu kan jag börja pusta ut lite.. Sista kundpasset i salongen är också gjort.  Men den 12 blir det back to school, så länge jag känner att jag mår bra. Då ska jag ha en redovisning om Selma Lagerlöf, åh.. jag längtar redan. 

Nu kommer Louise och Mathilda hit, umgås lite och klippa mathilda : )

Praktik fre lör sön.. sen har jag faktiskt gjort mina 400 timmar. Känns lite konstigt att inte gå på praktik mer, när man vant sig och trivs så bra. Men gud vad skönt jag kommer tycka det kommer va att va ledig varje fredag + 2 hela praktikveckor nästa år.  Få lite baby time : ) 

Va på mcv idag. 32 cm är jag nu, alltså växt 1 cm på två veckor, precis som förra gången jag var där. Allt såg bra ut och nu är lillkillen fixerad..  i startpossition alltså ; ) Nästa koll blir 30 dec.

Imorgon köper mamma bilbarnstol. Synd att man inte får välja färg själv.. jag gillar den lila, men ingen annan!
Så det får bli en grå. Enkel och passar till allt : )

Fick bli en akta graco logico, alldeles lagom

erkänn att den lila ändå är läcker? ; )


Kommentarer
Postat av: Evelina

inte länge kvar för dig :) Har du tagit reda på könet eller tror du bara det är en liten prins? ha det gott

2009-12-17 @ 18:30:15
URL: http://evelinasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

å så mysigt :) Jag är avundsjuk :P Vill också ha förlossningen nära och få hålla pyret :)

2009-12-17 @ 21:04:04
URL: http://evelinasvardag.blogg.se/
Postat av: elin

läser du inte min blogg? :/ skrev ju ett inlägg till dig :) och lila är finast, alltid! ;)

2009-12-18 @ 13:51:44
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0