Lördagkväll

praktik som vanligt idag på förmiddagen, superlugn dag på stan..  
Sitter nu och kollar egenom några häften, inför provet i kultur och stilhistoria.. Har läst egenom 3, 4 kvar.. Av vissa saker förstår jag verkligen ingenting. Så, jag tar det imorgon  ; )

Snart kommer Matilda och Louise och hämtar mig, så ska vi äta lite gott o så ikväll hos matilda : ) 



Den 18 December vill jag till Arvika, på Ritz.  Det är "dans" till Arvingarna. Alltså 40+ are som buggar och har sig, men vad gör det? Jag vill dit. Arvingarna är grejer det ; )  Sen tänkte jag gifta mig med Casper någon gång, bli en dansbandsfru!  . . Därför har jag kommit på att jag borde gå en buggkurs, med Madeleine.. hon är alltid på!  HAHA :D 


okej, kanske inte ..

Men jag vill dit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0