Nyhemkommen

Nyss kommit hem för dagen. Idag hade vi salongdag i skolan.  Hade ett evighetsarbete först, sen en barnklippning. Efter dagen var slut vid 16.00 så satte oss jag och frida för att skicka in bilderna till våran kalender för tryck. Så nu är det klart, dock fick vi oss en liten besvikelse men men, det får gå. nu är det klart och fixat. Fick betala 400 extra för att få snabb leverans, men vi har inget val.. Det har dragit ut så på tiden med kalendern så det var det enda att göra. Kalendrarna kommer på tisdag. 

Efter vi var klara med det var det bara för mig att knalla till Colluseum, och nej, inte för att träna.. Utan för att säga upp mitt träningskort. Avtalet gick ut 24 oktober.. Sen ringde pappa igår och sa att det fortfarande drogs pengar från hans konto. Så avtalen för autogiro var lite anorlunda.. Då måste du gå dit och säga upp skriftligt, + att det är en månads uppsägningstid.. Så nu kommer det dras fram till v 2, trots att jag inte kunnat träna på ett tag..  Shit happends. 

Nu har jag en svenska uppsats att skriva, ett gammalt nationellt prov. Känns ju lagom kul.  Hade ju även bokat tvättstugan ikväll, men finns inte en chans i världen att jag ska hinna det..   Fy jag vill verkligen inte sätta mig med skolarbete nu. men vad har man för val? . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0