Onsdag avklarad

Sådär, nu var onsdagens "sysslor" avklarade.. Haft praktik under dagen, en snubbe från tidning som var där (noll586, eller vad den nu heter? haha) och fotade oss för annons. Självklart var vi inte enade om vilket foto som skulle användas. Valde tillslut en, det blir nog bra! : )  Blekte sedan utväxten på Anette som jag alltid brukar klippa, blev kanoners! 

När jag väl kom hem blev det att sätta sig med Kultur och stilhistoria, mindre kul att skriva om frisöryrket under den egyptiska tidsepoken..  Sen hatar jag när man renskriver på datorn. Den text man skrivit blir plötsligt ingen text alls. Jaja, jag har med det jag ska ha, huvudsaken. 

Frågan är, om jag bara ska ta det lugnt nu, eller göra någon nytta? 
Så mycket som jag ändå har att göra framöver så kan jag ju alltid göra något..
-städa garderoberna
-dammsuga
Alltid något!

herregud, jag börjar bli rund som en boll nu. Idag, första dagen i v34. 

Hur vore det om man kunde få tillbaka sina EGNA långa naglar? nu har jag noll och ingenting, får skylla mig själv.


Kommentarer
Postat av: f,

vill också ha tillbaka mina långa, men är man dum som biter av dom så är man ;D

2009-12-02 @ 21:09:19
URL: http://fridahn.blogg.se/
Postat av: Frida

Amanda! :P vart har du gjort/gjorde du dina naglar på den sista bilden? :)

2009-12-02 @ 21:19:18
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Frida

okej, :) hur länge sitter dem ungefär och vad kostar det? :P

2009-12-03 @ 21:49:14
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0