Röj

Nu har vi röjt lite idag igen bland mina och Martins saker.. börjar bli lite ordning men än är det bra mycket kvar.. Bara hoppas på att allt hinner bli klart innan lilleman bestämmer sig för att komma ut. Imorse fick jag ställa mig och måla om i barnrumet eftersom de dumhuvuden som målat inte hade målat så de täckt.
 Typiskt nog så funkar itne martins internet så jag får skynda mig att skriva ett inlägg nu när vi är hemma hos mig och packar ner lite kökssaker.. bakluckan på bilen har dessutom frysit.. vilket betyder att vi inte får med oss allt vi (jag) tänkt : / ..

Imorgon ska jag till mcv och sen kommer pappsen. 

Idag är det 20 dagar kvar till beräknat bf : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0