Sådär ja

Hemma från skolan, har nyss haft min extra lektion med Monica inför Nationella. Så nu har jag fått ett gammalt häfte och ska få göra ett gammalt prov innan det är dags för det riktiga. Ska skriva en uppsats till henne, som hon ska ha på fredag. Så ännu en sak att göra i veckan.. 

Gick bra idag på Vårdcentralen, allt såg bra ut. Ligger på 31 cm nu i mått, så hade växt 1 cm sen senast, två veckor sen.. Fick dock stå ut med ett stick i fingret, vilket är bland det värsta jag vet. Fast tänk såhär.. vad är ett litet stick i fingret, emot en förlossning? haha. Upptäckte nyss att den nya tiden jag fick om ca 2 veckor, ligger precis när jag ska göra Nationella provet, så får ringa dit imorgonbitti och försöka ändra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0