Snart lov

Nu är det verkligen på sluttampen. Jag har fått undan tre stora prov nu och imorgon gör jag det sista för året. Härligt! Nationella skrivningen gick väl helt okej idag, efter det hade jag och Martin bestämt oss att åka in till Örebro på lite babyshopping.  Så nu har vi de mesta, saker till skötbord bad osv. Dock fick jag inte vara med och packa upp allt hemma hos martin, eftersom jag var tvungen åka hem till mig och förbereda mig inför det muntliga nationella imorgon.. ( martins internet har tydligen pajat, så var tvungen hem till min dator ) ..

Så nu sitter jag och lyssnar på Elvis Presley och läser om stress. De får bli morgondagens ämne inför min kära klass.

Nästa tisdag får jag äntligen mitt efterlängtade jullov. 


Kommentarer
Postat av: Jenny

skönt me lov :)

2009-12-17 @ 00:58:01
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: caroline

om allt som jag har läst i din blogg om ditt slit och så, så är du verkligen förtjänt av ett jullov! och inte långt kvar till bebisen kommer nu heller. lycka till med allt :)

2009-12-17 @ 10:39:03
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0