Stinker

De stinker bajs i hela min lägenhet, byter nämligen ut toaletten. Så det blir nytt och fräsht nu när lägenheten ska säljas. .  Sitter och kollar när grabbarna fixar, så duktiga så : ) Tur man inte är rörmockare, ofräsht jobb. Förstår varför de är så dyra ; D  Själv har jag nyss kommit från körlektion. Så har "lilla uppkörningen" den 7. Så ska jag även ta mig i kragen och pluggat lite teori till dess. På onsdag kommer pappa med sin splitter nya bil, så kul för han att jag ska öva parkering då ..  HAHA.

Har flyttat en hel del saker till Martin nu, så min lägenhet känns rätt tom..  dock är de tyngsta sakerna kvar, som säng osv.. de får vi ta imorgon eller onsdag.

tack julen, nu har jag gått upp mina graviditetskilo! Och inte nog med det... gud vad sugen jag är på pizza. Pizzakväll får bli.. en riktig fet smaskig en.  Blir att leta fram mina löparskor efter förlossningen iallafall : )



Saknar er, lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0