Tjejkväll

Supermysig tjejkväll igår! Vi var 6 tjejer som laga mat spela spel osv : ) Idag hade jag praktik som vanligt, sen har jag försökt läst lite av kultur och stilhistorian? men herregud hur ska jag komma ihåg vad som är vad, barock, renässans, rokoko...  fyfasen. 
Blir lagom rolig vecka, prov måndag, tisdag, onsdag och självklart torsdag. På torsdag är det även dax för koll på MVC. På onsdag går jag redan in i v36... gud vad tiden går fort, snart är du här  : ) 

Snart är det jul, känner ni det? Nej, inte jag heller.  Men ett välförkänt jullov skulle inte sitta helt fel nu.. Bara ta det lugnt och vila, äta god mat.  Vila var väll att ta i kanske? Blir att ligga i med körkortet nu istället när skolan är slut.. fyfasen. 

Kalendrarna är även klara nu, så nu ska vi sälja slut på dem, de kommer ligga på 60:- 

Nu får det bli bädden, för jag är supertrött och förkyld. Behöver vila.


Kommentarer
Postat av: elin

lycka till med proven =)

2009-12-14 @ 12:57:46
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0