vinterland


Nu skadar det inte att sitta o kolla på bilderna från mallorca förra sommaren . .





här uppe i värmland snöar det för fullt, antar att det gör det längre ner med? Julafton och juldag är över, lite tråkigt men ändå skönt eftersom jag vet att för varje dag som går, närmar det sig förlossning : )

igår fyllde min farmor 60 år, så grattis till henne!

Ikväll ska jag ha julmys med Elin och Emelie.. Elin ska färgas o klippas och emelie med tror jag?  Sen blir det att packa grejerna igen, för imorgon ska jag tillbaka till Karlskoga. Körlektion måndag sen ska jag och martin flytta alla mina grejer från lägenheten och ut till han eftersom en ny köpare på lägenheten är klar. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0