ASF

ska starta en sovförening tror jag, Amandas sovförening. .. där man gör det man är bäst på, sova = ) Var upp en snabbis tidigare idag sen somnar jag om.. Så nu ligger jag fortfarande i sängen : )

idag ska jag iaf ta mig till Karlskoga city, tänkte dra med mig Madde på stan. Köpa lite smått och gått som body scrub, nagellacksborttagning, mm. Undrar om det kanske är mycket folk på stan nu? När pip drar igång imorgon . . hoppas inte.
Ligger och kollar på lite balklänningar och jag vill ha en klänning i guld.  Vilket kommer va supersnyggt om man är brun och dessutom har mörkt hår och mörka ögon.

            Delicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till tillökningen :) Jag måste bara få fråga. Hur blir det med skolan nu när du får barn och allt?

2009-07-28 @ 14:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0