Body pump

Bestämde mig för att åka med in till stan när Martin skulle med Sturaro och gymma...  Så jag drog mitt arsle till Collusem, gymmande först lite lätt med Katten, sen kom ragen . .  som sparat mustach igen, suck! Som ut som en gammal liten gubbe. . sen tröttna jag på gymet där uppe och gick på ett body pump pass istället.

Eftersom mitt blodtryck var lägre än normal så blir jag lättare yr och speciellt nu under graviditeten när vi är två. Så därför har jag bestämt mig för att träna själv istället för att gå på fyspassen med handbollen. Detta för att jag ska kunna hålla mitt eget tempo, ta vila och känner efter själv. Vilket är mer eller mindre omöjligt med de konditionssprutande handbollstjejerna. Då blir de ju att kuta ensam i vilket fall ; )  Sen så vet jag ju inte ens hru det blir med handbollen till hösten.. Funderar på att kanske vara med lite till en början iallafall?  Vi får väl lse hur jag mår och om jag får bebismage någon gång . . 

Imorgon ska jag träna, sen ska jag se på tv från 14.05 till 24.00!!!!^

Tv4 minns Michael Jackson, King of pop ..
 Once he was beautiful



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0