fixing

Nu håller jag på och fixar mig lite . .  Så får vi väll se när jag och madde tar oss in till stan och pip. Måste leta upp min biljett också . .  den ska ligga någonstans här i röran : ) 

Är skittrött tyvär : / Kunde inte sova alls inatt... så jag gick upp och målade naglarna, pink edition.

O just ja, har glömt att säga att mitt comviqnr ( 076710... )  inte längre används av mig, utan min kära lillebror, den äldre av dem. De värsta av allt är att den som har nyast och dyrast telefon av mig,mamma o mina syskon är min minsta lillebror på 6 år .. Fusk! = ) fast han använder den nästan bara till att spela på..  men det händer ibland att jag frå ett sms från han "  BAIS "     

ne, nu ska jag fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0