Första dagen avklarad

Visst har jag nämnt att min mobilkamera är riktigt dålig? egentligen dax för en ny telefon..  Får önska mig av pappsen när jag fyller år  : )  Hur som helst så kollade jag och Madde på Caroline af Ugglas igår, vad mer kan man säga att hon var super?!  Vill se henne igen! Kanske skulle man dra till skansen idag där hon uppträder? ; ) 





Är man duktig kan man ju även få en . . 



Madeleine skämdes dock lite men hmm... vem var det som såg ut som ett barn på julafton när Lasse Lindh delade ut kramar? De var då inte jag : )  

Idag är det inte så mycket jag känner att jag verkligen vill se, blir iallafall Lorentz & M.Sakarias.

ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0