Första testet gjort

Nu har jag gjort det första testet med Intallgender,som då ska visa vad det är för kön på bebisen,
Paketet kom igår och bestod av tre delar, en mugg som man ska kissa i, sen en sak man ska suga upp urin med och sen själva resultats muggen. När man gör testet är det tydligen viktigt att det ska vara morgonurin så jag hoppas upp klockan 05.50 då jag vaknade pigg som en lärka och gjorde det.

Igår när jag satt och läste bruksanvisningen stod det att det enligt labb ska bara 90% säkert. Men att det visat 83% säkerhet för folk som provat, detta ska tydligen bero på att dem inte riktigt följt bruksanvisningen. Så det var jag väldigt noga med : ) 

Mitt test visade grönt, vilket betyder att det ska vara en liten pojke : )

Eftersom testet är ganska nytt och de slagit fel för en del så är jag självklart lite skeptisk. Men kommer att göra ett exakt likadant om ca en eller två veckor. Kommer även göra ett könsultraljud.




Kommentarer
Postat av: Josefin Vindahl

nemen, grattis amanda :) vem är fadern?

2009-07-02 @ 08:55:55
Postat av: elin

och här fick jag svar på min lite för ivriga fråga ^^ hehe.

2009-07-07 @ 12:22:54
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0