Gomorron

Nu sitter jag här nyvaken, igen. Vaknade tidigt imorse för jag skulle med bussen till Karlstad och sedan åka med Elin i bil från Karlstad till Torsby. Men jag mådde skitdålig och hade ont i huvudet så jag kände att en busstur på en timma inte skulle va någon höjdare.. Har redan spytt i en buss en gång och vill inte göra det igen. Så jag gick och la mig igen, nu är huvudvärken borta och jag mår okej : )  dags att kolla nya buss och tågtider!   Det är väldigt drygt att åka dit upp ska ni veta, tar ca 3 timmar.. och ibland är det väntat i karlstad en timme så då tar det 4 (men det är mest på helger). Först tar man buss upp till Karlstad, sen knallar man till tågstationen hoppas på tåget o så åker man iväg på nytt ; ) 

Ska bli skönt att få komma hem, få va barn igen, få maten lagad, kläderna tvättade, vikta och inlagda i garderoben o allt annar som hör till när man kommer hem : )    åååh massa mys med lille Daniel såklart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0