hemmakväll

idag fick det bli en lugn kväll med bara mig själv = ) ibland är det riktigt skönt att bara få vara. Speciellt nu när jag funderar på hur allt egentligen kommer gå? Med skola och allt, det är mycket som blir anorlunda nu. När man dessutom har föräldrarna ca 17 mil bort så blir det ju lite svårare med allt också.  Jag menar här sitter jag i en etta och är fortfarande studerande. Som tur är så är vi två om det hela. Jag kommer bli väldigt beroende av min pojkvän nu för att allt ska funka både praktiskt och ekonomiskt. Nästan så man får dåligt samvete.. Men ändå så vet jag att det inte finns något jag kan göra åt saken.

Skolan närmar sig med stormsteg och jag har en miljon saker i mitt huvud..  Livets tuffaste skolår är snart igång.
inte nog med att jag ska försöka läsa in så mycket jag kan, så ska jag ju även jobba in ett års praktik på ett halvår vilket jag får göra på lov och efter skolan. Ja ni, jag kommer ha häcken full kan jag lova ; )

Nu börjar magen hårdna och ja ni alla som var fram och kände på mig på festivalen kände ju att de finns något hårt som putar utåt ; )

Kommentarer
Postat av: e.

jag brukar läsa din blogg och jag måste säga att den är jättespännande att följa och jag hoppas allt kommer gå jättebra med bebisen!:)

2009-08-05 @ 22:52:23
URL: http://emelieemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0