Husmor

Yes, idag gör jag faktiskt hushållssysslor.. eller ja, en iallafall..  jag tvättar, men det är jävligt mycket tvätt så man kan ju räkna de som flera = )    Idag var mitt morgonhumör piss, Martin hade åkt till jobbet så jag var ensam.. Gick upp sorterade tvätten och tyckte själv jag var jätteduktig. Sen när jag ska gå ut och tvätta (martin har tvättstugan i ett litet hus brevid) så ser  jag att vattenspridaren fortfarande är på sen igårkväll...  Någon försökte visst göra vattenpark här..  Men martin hade ju "inte tänkt på de.. " när han gick precis brevid sen när han går till bilen.. Hm, man får ju fan vatten på sig när man går på grusgången jaja, jag rusar ut och försöker stänga av.. men hittar inget? Ringer martin, får reda på att man stänger av den inne, i någon liten vrå under trappen..    Tillslut fick jag av den iallafall och kunde återgå till mitt tvättande..  då jag hällde tvättmedel i fel fack så fick stå med fingrarna och försöka få över det till rätt eftersom det inte fanns någon skopa eller något. 
Nu äter jag godis, så snart får jag väl ont i magen.

Imorgon fyller Jennifer Helge i min klass 18 år, så ska till henne o grilla o fira : )  Grattis till henne! 


Kommentarer
Postat av: Linda

jaag meed! har du funderat ut något bra killnamn nu ifall det blir det =)? lust att ses någon dag snart? <3

2009-07-03 @ 22:31:44
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0