I´m back

Nu är jag tbx igen..  min tripp till torsby bestod såklart av barnpassning barnpassning och barnpassning, men det är väll bra övning ; )   
 
Idag har jag träffat Madeleine, det var ett tags sen! Vi feta oss med pizza såklart.. fan om inte bebismagen kommer av sig själv får man hjälpa den en bit påvägen ; ) haha

I slutet av veckan måste jag åka till Arvika, se så att  folket där lever och hälsa på Ida :D  sen måste jag övningsköra med pappa också... : (  .. jag är typ, rädd för vägen. Aja, måste väll övervinna min rädsla eftersom jag verkligen måste skaffa körkort innan bebisen kommer. 

Igår gjorde jag könstest nr 2. . ( eftersom vi bestälde två stycken ) Å jajjemen, visst visade det en liten pojke igen. Känner mig lite säkrare men dock inte 100 : ) ...  Den 10 aug ska jag och Martin på ultraljud.

Kommentarer
Postat av: elin

jag tror alla är rädd för vägen i början. och det är bara bra! =) när du fått kortet kommer du tänka "hur kunde jag va rädd för det här?" , det är DÅ det blir farligt :p tro mig.

2009-07-14 @ 10:20:37
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0