Korta resan

Nu är jag hemma igen efter våran korta resa till Kolmården : )

Resans + : Vädret var bra, mina bröder var snällare än väntat, vi missade ingenting, Såg både säl och delfinshow, mamma åkte en karusell ( vilket aldrig sker annars ) , hotellfrukost

Resans - : Semester tid vilket leder till att hela Sverige är där på samma gång, trång och kö till allt. Det är sånna här saker som får en att hata människor bara av att de finns, mamma är sämst på vägar så vi körde fel ett antal gånger efterson kartläsaren Rikard hade somnat i framsätet, alla hundra barn på frukosten som bara skriker och gråter.
Mamma sa då att de var lika bra jag blev van, men hallå, jag ska ha en, inte hundra barn ... ; )

börjar få lite panik med körkort, eftersom jag skulle kört med pappa hela sommaren och de har inte hänt en enda gång, så nästa vecka ska jag till Arvika. Kör varje dag, för veckan därpå åker pappi på cykeltävling . . 

Nu är det exakt en månad kvar tills vi åker till Bulgarien  : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0