Sluta eller inte?

Nu ser jag på datorn att div 2 serien kommit ut.. fan vad roligt.. Känns dock tråkigt att jag inte kommer spela där alls. Det klart jag vill, jag vill jättegärna. Men hur ska de gå? Div 2 är mycket högre tempo och hårdare, det är ju inte direkt något för någon som är gravid. Men jag vill ju inte sluta heller? Jag får ju spela så länge jag själv känner för enligt barnmorskan så, det enda jag skulle passa mig för var att få boll i magen? Men eftersom det självklart inte är jag själv som skjuter bollen på mig i magen så är det ju himla svårt att veta när det kommer en boll i maghöjd, det händer ju titt som tätt..  Sen har vi ju ingått i samarbete med Degerfors som ska spela lägre div och där dem som inte går inte lika mycket för det får spela, men det fatta jag inte så mycket av. . 

Jag borde nog ringa tränar-Lotta.

Frågan är också hur jag ska hinna? Ska ju jobba in praktik och det är projektarbete och massa..  Hm .. 

vad gör man?


Kommentarer
Postat av: ida

Sv ; hahaha frstår det ! x) <3 söt du va ! <3

2009-07-14 @ 17:55:35
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: ida

Sv ; hahaha frstår det ! x) <3 söt du va ! <3

2009-07-14 @ 17:55:36
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0