Solning

Idag när jag kom in till stan var klockan alldeles för mycket, stan var stängd. Madeleine kom till mig och vi gick och handlade sen så gick vi och solade = ) skönt men varmt! Tur jag inte solade alls länge! Ikväll ska jag göra en sak som jag dragit ut på väldigt väldigt länge.... RAKA BENEN. herregud amanda ta dig i kragen! : )

ÅH JA, jag längtar tills imorgon. CAROLINE AV UGGLAS säger jag bara. 
Här är en låt med carro som jag tycker är jättefin och är de inte fantastiskt att kunna lyssna på en låt där någon sjunger med sån inlevelse att du nästan kan känna hur personen känner sig...     Min kära mor är jätteledsen över att hon inte får se henne = ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0