stackars små lilltår

Ibland undrar om de finns något som gör ondare än att slå i lilltån i något.

Spräckte dessutom huden lite, så dä kommer lite blod. Men det är inget emot vad jag gjorde för några år sen när jag blev jagad och sprang ner för en trappa och rakt i en vägg.. även med min fot, alla tår åt vänster förutom lilltån som sjävklart stack åt höger. då hade jag spricka mellan lilltån och ringtån som heter duga! Man såg ben och allt om man särade på tårna.. fast de var dock min vänstra.

r.i.p min högra lilltå


Kul att ha två lilltår som en gång dött


Kommentarer
Postat av: Linda

när har du lust&tid? =)

2009-07-16 @ 13:01:46
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0