superbra vecka i Arvika

Nu var det snart en vecka sen jag bloggade och det beror på att jag inte haft ngt direkt "hem" i arvika .. eftersom pappa går och väntar på ett hus som håller på att renoveras nu innan han ska flytta in . .

Första natten sov jag i en sommarstuga pappa har fått lånat av en kompis . . lite småmysigt tänkt jag men hm . .
visste ju att de låg mitt ute i ingenstans , men hade väll ändå lite högre förhoppningar om stället..
Ingen el, inget vatten, ingen mottagning och utedass. Resten av veckan bodde jag hos kompisar i stan kan jag lova : )

Fredag så åkte jag, Tina och massa andra till Sunne på fryksdalsdansen . . Tina hade aldrig varit där förut och ville jättegärna se Björn Rosenström . . jag som sett han varje år där sen jag var 13 var dock inte lika glad ;  )  
En bra kväll/natt må jag säga : )  Vara dock trött hela helgen sen efter att vi kommit hem 06.00. .

Nu till veckan är det PIP.
drömde inatt att jag blev skitbrakompis med Carolin af ugglas.. Hon skulle flytta in i min lägenhet efter mig dessutom..de var grejer de ; )

Kommentarer
Postat av: tina

vill att du kommr hit oftare!!!! :D

2009-07-27 @ 21:20:35
URL: http://tinakallman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0