Svar till anonym

Fick en fråga angående hur jag ska göra med skolgången nu. Antar att det är många andra som också sitter och klurar på den frågan, så tänker ge er alla ett svar :)

Beräknad födsel är hittils 7 Januari, fastställs mer exakt på ultraljud den 10 aug.
Jag har planerat att gå kvar skolan eftersom jag har ett år kvar.

I åk 3 så har jag 3 kurser utöver frisörämnena, samhäll, svenska och religion (+ projektarbete.)
Varje fredag har vi praktik och den kommer jag att jobba in under höstterminen vilket betyder att jag blir helt ledig varje fredag. I åk 2 läste jag 50 p extra. Vilket gör att jag även kan välja bort en 50p kurs inom frisör som är på vårterminen. Denna kurs ligger på måndagar.  Så förhoppningsvis kommer jag ha max 1 lektion på måndagar och ingen på fredagar.
Går och väntar spänt på schemat. Hoppas även att någon lärare kan vara snäll så jag kan få arbeta hemmifrån, tror inte det ska vara några problem med Samällsläraren ibland iallafall : )

Projektarbet är redan påbörjar och jag och Frida vet precis vad vi ska göra och hur. Vi planerar att vara färdiga till jul.

Så min plan ser ut ungefär att vara ledig Fre,lör,sön,mån . . vara i skolan de få timmar jag har lektion tis,ons,tor. 

Vi är ju faktiskt två om barnet, så den lilla tid jag behöver vara i skolan efter födseln kommer bebisen spendera sin tid med sin pappa : )

Det är min plan iallafall. Sen kanske inte de kommer gå att hålla den till 100% hela tiden. Ibland kanske man får offra lite närvaro timmar från skolan. Jag är nöjd bara jag kan gå ut med betyg i handen. Oavsett om det är G eller MVG.

Hoppas mitt svar dög : )  

Kommentarer
Postat av: Karin

O sen har ni ju mig, jag kan va barnvakt vettu :)

Hälsa Martin

Kram K

2009-07-29 @ 01:03:58
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0