En räkmacka senare

Nu har jag gjort räckmackor, precis sånna goda som mamma göra.. men mina blev ju självklart inte lika goda.. undra vad mammas hemlighet kan vara..
fyfan vad jag är mätt.

Imorgon vill jag på rix fm festival, o se Millow : ) Hoppas att carro är på!
Dax att fixa nytt pass eftersom de ev. blir en utlandsresa i slutet av sommaren med Elin och kanske Emelie : )

Sen var det ju det med namn på bebben också... de har jag suttit och klurat på ända sen jag fick mitt besked..
Finns så mycket med finare tjejnamn än killnamn.. Men jag har några namn som jag sitter och suger på ; )

Någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: ida gustavsson

jag vill också på rix fm festival :P

2009-06-30 @ 21:19:07
Postat av: elin

vet du om det är en tjej eller kille än ? =)

2009-07-07 @ 12:20:59
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0