Surprise?

Ne jag tror inte det . . Vid det här laget har det gått ut till de flesta, iallfall i Karlskoga : ) 
Yes jag är gravid och jag tänker även behålla det!
Beräknat att lilla bebben ska komma 7 Januari, men det är bara byggt på beräknar. Mer exakt kommer jag få veta vid första ultraljud.
Idag har jag varit på Vårdcentralen för "stora" inskrivningen, tog urinprov, blodprov och fick fylla i massa frågor angående hälsa. Hon sa att jag var frisk som en nötkärna : )
Krånglade dock lite när hon skulle ta blodprov i armen.. slutade inte blöda. Blödde igenom allt hon satte på och de rann ner för armen och även på tröjan.. Hm, jaa.. så kan de gå ibland.

Vedrana tippsade mig om det nya testet som kommit till Svergie, där man själv kan kolla hemma om det är en tjej eller kille..  Fräckt tänkte jag och kollade såklart vidare.. 
Jag och Martin har iallafall bestämt oss för att prova. 82& säkerthet vilket absolut inte är supersäkert. Kan också vara ren bullshit... Men en kul grej iallafall tyckte vi och beställde idag : ) 

www.intelligender.se för de som vill kolla

Kommentarer
Postat av: Emma Thörngren

Va kul :)

Grattis :D

2009-06-30 @ 18:43:34
Postat av: Veddi

Gött att jag kommer med bra tips då ;)

2009-06-30 @ 20:04:54
Postat av: jennifer weidenhag

sååå himla kul amanda :):) grattis verkligen!

2009-07-01 @ 00:53:21
Postat av: Malin N

Hej Amanda! Grattis :)



Lite sen med att kommentera men datorn har inte varit min närmsta vän under semestern =P



Fick höra på handbollen för ett tag sedan att du skulle få barn. Såg att du klurade på hur du ska göra med handbollen... häng gärna på så länge du orkar om du vill och gör det som du kan eller var bara en glad hejaklack så länge ;) Hoppas få se dig på något pass framöver i varje fall oavsett fysisk aktivitet:D Ha de gott //Malin

2009-07-19 @ 19:46:25
Postat av: sarah med bebis i magen

hej tänket bara hära om det funkar ?

2011-01-05 @ 23:38:01
URL: http://respekteravar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0