Alvedon-time!

japp nu är det dax att testa om det hjälper eller inte, upp till bevis för den lilla vita.

börjar halv 10 imorgon men ska gå upp lite tidigare för ska hinna till körskolan och avboka min körlektion, samt kolla lite nya tider.

På tisdag blir det fullt upp, ska smita ifrån skolan en sväng då jag ska till MVC på vanlig rutinkontroll vid 11. Sen när skolan slutat så har jag extra svenskalektion med Monica, inför Nationella provet som jag ska få göra innan jul. Sen vid 16.00 ska jag och Martin på möte på försäkringskassan.. angående föräldrapenning osv. Sen som avslutning på den dagen är det föräldragrupp. men som sagt.. inte förrän på tisdag : ) 

Sen onsdag blir det praktik som vanligt efter skolan, då kommer en snubbe från en tidning dit och ska fota oss inför annons, great!

Nu har jag gjort 335 praktiktimmar..  ska upp till ca 400, jag kör på! 
23 dec bär det av till Torsby, kommer bli bästa dagen på länge för gud vad jag har hemlängtan, efter allt slit och all tid med nära och kära som blivit lidande.
Julafton med mamma och gänget, blir den bästa.
Å nyår blir med den här lilla krabaten, mamma jobbar, så vi ska ha myspys.. sen ska vi ut och skjuta raketer som bara den, om jag inte ligger på BB vill säga ; )


Kommentarer
Postat av: elin

kul att du kommer hit på jul tycker jag :D

2009-11-30 @ 17:36:23
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0