bärry

godast yoghurten som finns, mumms..  först äter man upp nästan allt det vita, men inte riktigt.. sen rör man omkring sylten med resten, så blir det jättestark youghurt : ) mumms! 

Igår var jag hemma från skolan, hade körlektion på morgonen och efter den blev jag helt yr och trodde jag skulle svimma påvägen till skolan, så jag gick hem och vilade istället.. Men hade ju inte samvete att ta det lugnt hela dagen heller, eftersom de är mycket som ska göras framöver.. Så slängde iaf i två maskiner med tvätt, gick ut med sopor, handlade lite och ringde en av tjejerna som har hand om föräldragrupp.
Nästa tisdag blir det alltså föräldragrupp. Ringde även till förlossningen angående amningsinformationen de vill att man ska gå på, men de grupperna var redan fulla. Skulle komma nya någon gång i v.2..  Får se om det hinns innan han vill ut : )

Måste även säga, Grattis Tilda till körkortet!  Idag kommer jag ha praktik hela dagen, sen ska jag äta lunch med Tilda och vi ska fixa lite, sen efter våran praktik så drar vi till Kristinehamn för att fira Frida som blir 18, congratulation! Efter det kommer jag åka till Arvika, faktiskt..  Kommer bli sent, men känner att jag MÅSTE övningsköra hela helgen med pappa. Eftersom nästa helg har jag projektarbetet, helgen efter det är de öppet hus, helgen efter de så har jag praktik..  sen kommer jag ha praktik på helgerna under advent också.. Så det är typ nu jag måste ta chansen.  På onsdag blir det halka, ett steg närmare körkort iallafall? : ) 

 
Körkortsfia


Kommentarer
Postat av: Louise

hejhej! hoppas allt är bra med dig och magen, tänkte kolla vart du ska gå på förälragrupp?

tycker du borde komma bort till Unga föräldraträffen på onsdagar på baggängen.

2009-11-07 @ 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0