Halkan avklarad

Sådär ja, en sak mindre att tänka på!  Halkan var faktiskt skitkul tyckte jag : )  men skulle behöva göra lite mer inom teorin.. får ta tag i det. Imorgon har vi färgdag i skolan, med en goldwellgubbe.. Sen efter det så blir det för mig och frida att stanna kvar och fixa lite hår inför projektdagen på lördag. Lördag blir alltså en lång dag, men vi kommer få mycket gjort : ) 

Som jag skrev tidigare så är jag alltså i v 31 nu.. och viktuppgången är fortfarande ca 4-5 kg.. 

Igår var jag och Martin på föräldragrupp, jag var yngst.. Precis som jag förväntat mig var de flesta runt 30 och upp, men alla var förstföderskor så ingen har erfarenhet sen tidigare. jag tyckte faktiskt det var skönt att bara sitta och lyssna på lite äldre som kanske har lite mer koll på saker runt omrking som försäkringar, försäkringskassa osv..  Så nästa tisdag ska vi dit igen, då ska vi kolla lite filmer osv.

saknar min lille daniel




Kommentarer
Postat av: elin

vad händer? :o bad update!

2009-11-17 @ 14:07:51
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0