Ja, vad händer?

jag har lega i feber o frossa, men kört på ändå med skola och allt annat.. Var på vårdcentralen igår, trodde inte jag hade feber, men det hade jag visst . . Sen upptäckte dem att jag hade en puls på 130, så då blev de oroliga att det skulle vara något så fick ta massa blodprover och näsprov. Men idag på morgonen hade min puls faktiskt gått ner lite, till 110.. Så så länge jag inte känner att jag blir sämre och pulsen stiger igen så behöver jag bara vara hemma och vila lite. 

Idag är första dagen i v 32. 

Magmått igår låg på 29-30 cm.


Lilla söta tilda var förbi förut, dock bara utanför.. På hallgolvet låg två malaco godispåsar, en veckans nu och en handskriven lapp ..

Jag gissar på att du sover ville inte väcka dig =) 
Här har du något att läsa om du får tråkigt och det färggladaste godiset jag hitta = )
Krya på dig!
Puss och kram!
Tilda


det var himla gulligt tycker jag!


Kommentarer
Postat av: elin

krya på dig!

2009-11-19 @ 21:12:01
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0