Lugn kväll

Nu sitter jag här och gör absolut ingenting, jag har nyss duschat och borstat tänderna. . Tidigare under kvällen så lagade jag faktiskt tacos, ensam!! Men så kan det vara när det är lördag och alla vänner är ute och partajar : )

Det känns i kroppen när man stått i salongen flera dagar i rad, mest känns det i bäckenbenet. . och.. vad ska man säga, det känns som man ska tappa hela underlivet, haha. Men som tur är så känns det bara när jag kommit hem och tagit det lugnt ett tag, och inte på själva salongen, så det går ju prima ändå : ) Hade en färg och två klippningar idag. Slutade vid 13.00 så jag han gå på stan och kika än sväng : ) När man går där och tittar på alla små bebiskläder så vill man ju bara köpa köpa köpa. Men, jag har redan så himla mycket, så jag kunde faktiskt behärska mig idag, så blev bara en svart tunika till mig själv : ) 

När jag kom hem tänkte jag ta itu lite med körteori, har ju fått en grön prick sen tidigare, men det behövs ju 4 för att få göra teorin, men nu gjorde jag två prov till så nu har jag 3 gröna prickar, only one left : ) 
har ca 4 körlektioner kvar, vet inte när jag ska hinna dem..  Måste avboka lektionen på måndag, eftersom jag kommer ha kund i salongen i skolan då. Sen har man ju gått ifrån så mycket från lektionerna, o det kan jag inte göra mer känns det som..

Imorgon är det skyltsöndag, har praktik mellan ca 13-17.

Sen var det de där att bli av med lägenheten också.. får ta tag i det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0