1 day left

 Sen så var det ju de där med namn? Tänk att det av alla dessa killnamn finns så få som jag gillar.
Miliam Tunér, Maximilian Tunér, Emilio Tunér . .  Detta är några av våra, kanske mest mina.. förslag. Som ni ser är alltså efternamn bestämt redan. Sen vill jag ha ett namn som inte är supervanligt, det får inte börja på A eftersom vi då får samma initsialer, jag har dessutom svårt för killnamn med bokstaven R i, Sen har ju jag lite mer smak för namn som inte låter helsvenska..  Men hur många "svenska" namn är egentligen svenska från början? Inte många..        Vi får fortsätta fundera.

Imorgon görs sista dagen av de 4 praktikveckorna, det tycker mina fötter ska bli hur skönt som helst. Idag färgade Marie mina bryn och fransar. Var rädd för att det skulle kännas supermörkt i början som det oftast gör, men nejdå det kändes bara skönt och fan vad snygg man blev ; ) Eftersom min foundation som jag har "nu" är för mörk så har det resulterat i att jag knappt sminkat mig sen jag kom hem från sunny beach, efter de var den då inte för mörk utan behövdes bara inte : ) Så nu behöver jag alltså en ny foundation.  Ska prova någon ny, som jag inte testat förut.. så vi får väll se vad jag väljer. Tanken att gå och testa ut en, och sen skicka ett sms till min ena bror att jag vill ha den i födelsedagspresent har också slagit mig . .  smart.

På lördag kommer pappa hit för ovanlighetens skull, då ska vi övningsköra. 


Texten jag tidigare skrev är en text jag föll för direkt jag läste den, texten hänger även på mitt kylskåp, fast som ett finare kort : )

Kommentarer
Postat av: Pontus

Willy Tunér, men du kanske redan är släkt med en sådan ? :p

2009-10-08 @ 22:27:35
Postat av: Amanda

Jo jag är faktiskt släkt med min pappa ; )

2009-10-08 @ 22:44:55
Postat av: Anonym

emilio:)

2009-10-09 @ 00:03:28
URL: http://fridahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emilio är fint även Oliver!

2009-10-10 @ 21:12:16
Postat av: tina

2009-10-11 @ 20:55:57
Postat av: sarah

Jag tycker Emilio =)

2009-10-12 @ 15:12:49
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Emil S

Jag gillar Emilio av någon konstig anledning : P

2009-10-25 @ 02:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0