Blond eller mörk

På studenten och balen. ja det är den stora frågan. Antingen jättemörkt eller platinablond. Grejen är att om jag vill ha det så superljust, så är det dags att börja ljusa upp det snart för att jag ska kunna uppnå den ljushet jag vill och samtidigt inte ha ett hår som är som tuggummi.

Mörkt ser mer natruligt ut eftersom jag har mörka ögon osv, men samtidigt tycker jag att naturligt är väldigt tråkigt för jag bara älskar kontraster!

har bett mamma och massa andra om hjälp men får oftast som svar " Du passar bra i båda " Oh thanks for the help! : D  

Jag får fundera vidare. .  


Kommentarer
Postat av: Fridah.

Mööörk :)

2009-10-05 @ 21:03:49
URL: http://fridahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Några tips på hur man färgar från mörkt till blont hyffsat snabbt?

2009-10-05 @ 23:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0