Frukostmacka

jajjemen nu var det frukostdax, fick bli några fullkornsmackor. De grövre mackorna är mycket godare är de kritvita sladdrig bröden. Samma sak tycker jag gäller med pasta, men där har jag faktiskt inte hört någon som tycker som jag. Allting är en smaksak. Ni har väll sett reklman med hon som käkar albrain flingor? När hon är ute och går, så hör hon att de börjar låta... magen som sätter igång,  Skulle ju lika gärna kunna vara jag påväg till min praktik ; )

Även igår var min plan att somna någorlunda i tid, så jag hade planerat att jag kollar desperate housewives i sängen sen somnar jag.. Gick inte så bra eftersom jag pratade med Madde i ca 2 timmar sen, men men.. så kan det gå när man sluppit varandra i snart 4 veckor!

Idag är jag 25+1, alltså vecka 26. Så jag tänkte lägga in en bild sen efter praktiken, håll utkik!

Kommentarer
Postat av: elin

ja tycker också bättre om fullkornsbröd och pasta :) men ja tror de är för ja mår bättre av de, man kan ju typ bli uppblåst å skit av vitt bröd osv. ja tror inte ja tycker fullkorn är så jättemkt godare, men väljer de ändå, för ja mår bättre av de :)

2009-10-09 @ 18:15:13
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0