Helg

Slutade praktiken lite tidigare igår, sen kom pappa och hämtade mig, eller ja.. jag körde ju. Sen åkte vi upp till torsby, stannade och åt på en herrgård, 3 rätters med massa konstigt, inte så mycket mat, mer ett konstverk på tallrik, haha.  Fick även 5000 till ny telefon, och sen en Ulrica hydman skål. Hade faktiskt väntat mig det eftersom pappa tycker det är så roligt att köpa design skålar,vasar osv : P

har inte kunnat använda dator hos mamma förut, men nu har rikard fått en ny efterssom han fyller år på tisdag.. Superbra för mig med!

Idag har jag haft fullt upp, klippt daniel, klippt och färgat rikard, färgat underhåret på mamma och klippt henne, klippt och färgat moster, håller nu på att bleker mammas utväxt i slinghätta...   sen ska jag klippa elin också. Senare ikväll drar jag elin och emelie ut och äter kina : )

Hm, vad ska man ha för mobil?


Imorgon är man 18 då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0