Höstlov, vad är det?

När alla andra har höstlov nu så står jag på salongen och har praktik..  Jag är trött. Men det är garanterat värt det i slutet.. Beräknade igår att jag troligen kommer ha gjort 400 h i början av dec. vilket betyder att jag är klar då.
Igår var jag i salongen från 9-20.30.. sen blev det bara hem, kolla desperate housewives.. sen slocknade jag direkt.   
 
Idag blir det något lika, praktik till 20.00 sen ska jag tilda och ebba ut och äta på resturang eftersom jag och tilda fyllt år. 

Igår tog jag spruta för svininfluensan, så jag är öm i armen.. Kan inte ta den ovanför axeln, nu kanske jag inte kommer göra det allt för ofta idag, men undrar om saxen får vila idag? svara i telefon är ju alltid något ; )
Hade även växt som bara den i magmått, men som sagt inte så mycket utåt utan mest på längden.

Uppdaterar mer senare om födelsedag osv..  Även dags för en magbild ikväll då jag går in i ny vecka idag, 29.

 Grattis lillebror som fyllde 13 igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0