ingen praktik

Pga av yrsel så stannade jag hemma från praktiken idag..  Så fort jag reste mig upp kändes de som jag skulle svimma, men tänkte först att jag skulle gå dit iallafall.. Så jag blev sittandes i hallen på golvet där jag satte på mig jacka skor osv.. reste mig,  efter några steg ner i trappen kände jag direkt, det här går inte. Kutade in och la mig på sängen med jacka och skor på.  Så nu har jag vilat några timmar. Känns lite bättre.. Ska försöka äta något bra, innan jag gör ett nytt försök att iallafall ta mig till vårdcentralen. Sen kommer jag att ägna resten av dagen till att bara ta det lugnt. 

Blev ofta såhär yr innan jag började käka järntabletterna, så var länge sen det blev såhär.. Tror det beror lite på att det varit fullt ös sen skolan började, behöver egentligen ta lite tid för att bara vila och ta det lugnt. Men problemet är att det inte riktigt finns tid för det.


Jag saknar dessa tokfior.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahah :D å ja saknar dig!!!!!

2009-10-01 @ 21:34:43
URL: http://carolinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0